Pripovijedanje Lessac Kinesensics metodom





Otkrijte što je to terapeutska priča i

pripovijedanje Lessac Kinesensics metodom?



Terapeutska priča / Pripovijedanje Lessac Kinesensics metodom

Pažljivo odabrana terapeutska priča djetetu može pomoći da se nosi sa naizgled nepremostivom emocionalnom situacijom ili problemom.
Emotivno zahtjevne situacije mogu ponekad kod djeteta izazvati osjećaj tuge ili ljutnje koji ako se na vrijeme ne prepozna može rezultirati djetetovim neprilagođenim ponašanjem.
Ponekad samo razgovor o problemu nije dovoljan i tada „nastupa“ terapeutska priča koja pomaže djetetu da se osjeti shvaćeno, da se osjeti prihvaćeno i ohrabreno. Na radionicama se na vrlo kreativan način uči kako primijeniti i napisati terapeutsku priču u odgojno zahtjevnim situacijama. Terapeutska priča je pedagoški alat koji pomaže roditeljima, prosvjetnim djelatnicima, stručnim suradnicima i drugim uključenim u dječju dobrobit.
I to nije sve!Uz to što polaznici nauče kako napisati terapeutsku priču ujedno se kroz zabavne tehnike uče i Lessac Kinesensics metodi govorništva i pripovijedanja.
Lessac Kinesensics metoda govorništva i pripovijedanja polaznicima pomaže i u drugim aspektima života; rad na glasu i pokretu čini ih samopouzdanijim i uvjerljivim govornikom kao i zanimljivim pripovjedačem priča.
Ono što me najviše veseli je kad mi se polaznici javljaju godinama nakon edukacije te mi prepričavaju svoja pozitivna iskustva sa vlastitom djecom ili s djecom i odraslima s kojima rade a u kojima su koristili naučeno kroz radionicu pisanja terapeutske priče i pripovijedanja Lessac Kinesensics metodom.

Mr.sc. Ana Barišić





Kome su radionice namijenjene?



Terapeutska priča / Pripovijedanje Lessac Kinesensics metodom

Edukativne radionice pisanja terapeutske priče te pripovijedanja Lessac Kinesensics metodom namijenjene su odgojno-obrazovnim djelatnicima: odgajateljima, učiteljima i vjeroučiteljima, stručnim suradnicima, sveučilišnim nastavnicima, diplomantima i studentima svih razina sveučilišnog obrazovanja i drugim profesionalcima koji zastupaju interese i skrbe za dobrobit djece.

Radionice pisanja terapeutske priče i Lessac Kinesensics metode pripovijedanja za roditelje namijenjene su roditeljima koji žele naučiti kako napisati priču sukladnu potrebama djeteta.
Također stječu znanja kako koristiti već postojeće terapeutske priče drugih autora. Roditelji koji su pohađali radionice naučeno koriste u raznim situacijama prateći svoje dijete na putu odrastanja i prilagođavajući tekst terapeutske priče dobi svog djeteta i situaciji.
Na taj su način osnaženi u svom roditeljstvu jer koristeći terapeutsku priču efikasno pomažu djeci u njihovim izazovima odrastanja.






Kako je osmišljena radionica?




Terapeutska priča / Pripovijedanje Lessac Kinesensics metodom

Na radionici svi polaznici nauče dvije vještine: prvo, nauče kako napisati terapeutsku priču i drugo nauče je pripovijedati Lessac Kinesensics metodom.
Radionica je podijeljena na dva dijela: U prvom dijelu radionice polaznici se osposobljavaju vještinama pisanja metaforičkog okvira terapeutske priče te njezinog korištenja u razvoju socijalno –emocionalnih kompetencija djece.

U drugom dijelu radionice polaznici se osposobljavaju pripovijedati terapeutsku priču Lessac Kinesensics metodom koja potiče djetetov doživljaj priče. U studiji slučaja koja je provedena kako bi se utvrdio utjecaj Lessac Kinesensics metode pripovijedanja priče na pažnju i uključenost djece s teškoćama predškolske dobi, potvrđeno je da djeca zainteresiranije prate priču pripovijedanu po Lessac Kinesensics metodi u odnosu na čitanje priče.
Lessac Kinesensics tehnika verbalnog intoniranja i bio-dinamičkog pristupa glasu pojačava emotivni doživljaj poruke priče i omogućuje djeci jedinstveno interaktivno iskustvo slušanja u kojem sudjeluju slušna, taktilna i vizualna osjetila.
Zahvaljujući Lessac Kinesensics tehnici naglašenog scenskog pokreta pojačava se emotivni doživljaj poruke priče i na taj način učinak priče je veći u odnosu na čitanje.








Tko su voditeljice radionice?




Mr.sc. Ana Barišić



Ana Barišić

Spisateljica, autorica je romana za djecu Čuvar Snenozemlje,
certificirani Lessac Kinesensics praktičar,
učiteljica razredne nastave i magistra komunikologije,
autorica je edukativnih radionica za pisanje terapeutskih priča i pripovijedanje po Lessac Kinesensics komunikacijskoj metodi nakon završene edukacije na Lessac Kinesensics Institutu De Pauw, SAD.

Dugogodišnje iskustvo rada s djecom, glume na kazališnim daskama i ljubavi prema pisanju objedinila je u edukativnim radionicama terapeutske priče i Lessac Kinesensics metode pripovijedanja.




Dr.sc. Sanja Skočić Mihić



Sanja Skočić Mihić

docent iz polja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti, autorica je radionica za poticanje socijalnih interakcija korištenjem priče u svakodnevnom radu s djecom s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (djecom s teškoćama i darovitom djecom).

Desetogodišnje iskustvo rada na poslovima učitelja i stručnog suradnika u ustanovama za odgoj i obrazovanje, znanstvene istraživačke kompetencije i poučavanje studenata učiteljskog studija, te edukacije iz kibernetike psihoterapije-sistemski pristup integrirala je u programu koji polaznicima osigurava pristup recentnim znanstvenim i teorijskim spoznajama u području inkluzivnog odgoja i obrazovanja i biblioterapije te njihovu primjenu u inkluzivnoj praksi.


Nadia Novak Ramić mag. rehab. educ.


Nadia Novak Ramić

magistra edukacijske rehabilitacije s bogatim volonterskim i radnim iskustvom rada s djecom s teškoćama u posebnom i redovnom sustavu odgoja i obrazovanja te raznim Udrugama.

Autorica je radionica za pisanje priče koja pomaže prilagođene djeci i odraslima s teškoćama te prilagodbu pripovijedanja prema osobinama i djetetovim potrebama.










Fotografije


Učiteljski fakultet Rijeka pisanje terapeutske priče
Učiteljski fakultet Rijeka pisanje terapeutske priče
Učiteljski fakultet Rijeka pisanje terapeutske priče
Učiteljski fakultet Rijeka pisanje terapeutske priče
Učiteljski fakultet Rijeka pisanje terapeutske priče
Učiteljski fakultet Rijeka pisanje terapeutske priče